Khamis, November 24, 2005

Majlis Jamuan Hari Raya yang dianjurkan bersama olen PAS Kawasan Seremban, Dewan Pemuda PAS Kawasan dan Dewan Muslimat Kawasan Seremban yang diadakan pada 23hb November 2005 di Taman Setia Jaya (bersebelahan Masjid Jame' Ampangan) telah mendapat sambutan diluar jangkaan. Dimana kehadiran yang pada mulanya dijangkakan hanya sekitar 200 orang telah menjangkau sehingga lebih 400 orang. Memandangkan sambutan yang luar biasa tersebut, Pihak penganjur ingin momohon maaf kepada para tetamu yang hadir sekiranya terdapat sedikit-sebanyak kelemahan dan kekurangan dalam program tersebut. Majlis pada malam itu bermula dengan solat isya' berjemaah diikuti dengan solat hajat untuk memohon pertolongan Allah untuk menghadapi PRK Pengkalan Pasir. Solat hajat telah di imamkan oleh Ustaz Fuad Osman. Program diteruskan dengan ucapan ringkas oleh YDP Kawasan Seremban, Tn. Hj. Ibrahim Abd Rahman diikuti oleh Tetamu Jemputan Ustaz Jamsari Marsom. Didalam program itu juga telah dilancarkan tabung khas untuk PRK Pengkalan Pasir untuk disampaikan kepada petugas-petugas yang akan pergi kesana nanti.

Diantara tetamu yang hadir pada Majlis Jamuan Hari Raya PAS Kawasan Seremban. Sedang Mendengar Ceramah oleh penceramah Jemputan, Ustaz Jamsari Marsom, Pengarah Unit Amal Pusat.

YDP Kawasan Seremban, Tetamu Jemputan Ustaz Jamsari Marsom, YDP Dewan Ulama' Negeri Sembilan serta pimpinan kawasan yang lain sedang menghadapi juadah.

Tetamu-tetamu sedang mengambil giliran untuk mendapatkan juadah yang disediakan.

Suasana di bawah khemah yang disediakan untuk muslimat.

0 Comments:

Post a Comment